Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013 – Tomáš Mirzajev
Tomáš Mirzajev
Bakalářská práce
Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013
Electoral strategies, political marketing and marketing research - The Czech 2nd round direct presidential election 2013 case
Anotace:
Práce analyzuje politický marketing a volební strategie kandidátů 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na bližší kontext pojmů politický marketing, volební strategie a marketingový výzkum. Praktická část se touto problematikou zabývá na příkladu 2. kola přímé volby, kde kromě veřejně dostupných zdrojů čerpá i ze dvou …víceAbstract:
This paper analyzes how the political marketing and electoral strategies were used by Czech 2nd round direct presidential election 2013 candidates. Paper is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is mainly focused on the context of political marketing, electoral strategy and marketing research. The practical part describes these terms on the example of 2nd round direct presidential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35279
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Jan Koudelka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIRZAJEV, Tomáš. \textit{Volební strategie, politický marketing a~marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/76b8ef/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35279
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová stratégia Donalda J. Trumpa v prezidentských voľbách 2016 a trendy politického marketingu
Eliška Bukovičová -
Volby 2006 - Volební strategie a využívání politického marketingu v České republice
Anna Matušková -
Nástroje politického marketingu a jejich využití v předvolební kampani při prezidentských volbách 2013 v České republice
Alžběta Stillerová -
Teorie a praxe politického marketingu
Lenka Vondráčková -
Moderní nástroje internetového marketingu
Kateřina Bimková -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Analýza komunikace hnutí "ANO 2011" na základě teorií politického marketingu a populismu
Martin URBANÍK