Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013 – Tomáš Mirzajev
Tomáš Mirzajev
Bachelor's thesis
Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013
Electoral strategies, political marketing and marketing research - The Czech 2nd round direct presidential election 2013 case
Abstract:
Práce analyzuje politický marketing a volební strategie kandidátů 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na bližší kontext pojmů politický marketing, volební strategie a marketingový výzkum. Praktická část se touto problematikou zabývá na příkladu 2. kola přímé volby, kde kromě veřejně dostupných zdrojů čerpá i ze dvou …moreAbstract:
This paper analyzes how the political marketing and electoral strategies were used by Czech 2nd round direct presidential election 2013 candidates. Paper is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is mainly focused on the context of political marketing, electoral strategy and marketing research. The practical part describes these terms on the example of 2nd round direct presidential …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 2. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35279
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: David Říha
- Reader: Jan Koudelka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIRZAJEV, Tomáš. \textit{Volební strategie, politický marketing a~marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2013. Available from: https://theses.cz/id/76b8ef/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35279
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová stratégia Donalda J. Trumpa v prezidentských voľbách 2016 a trendy politického marketingu
Eliška Bukovičová -
Volby 2006 - Volební strategie a využívání politického marketingu v České republice
Anna Matušková -
Nástroje politického marketingu a jejich využití v předvolební kampani při prezidentských volbách 2013 v České republice
Alžběta Stillerová -
Teorie a praxe politického marketingu
Lenka Vondráčková -
Moderní nástroje internetového marketingu
Kateřina Bimková -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Analýza komunikace hnutí "ANO 2011" na základě teorií politického marketingu a populismu
Martin URBANÍK