Jolana MEZLOVÁ

Bakalářská práce

Dětské prekoncepty elementárních přírodovědných pojmů

Childrens´ preconceptions of elementary scientific terms
Anotace:
Současné pojetí výchovy a vzdělávání přistupuje k dítěti preprimárního věku jako k plnohodnotné osobnosti, která má své individuální potřeby (biologické, psychické, kognitivní, sociální). Mezi biologické potřeby patří nejen zdravá strava, aktivita, odpočinek, spánek, ale také péče o zdraví. Aby děti předcházely nemocem, osvojují si hygienické návyky, péči o čistotu, učí se rozlišovat, co prospívá a …více
Abstract:
The contemporary conception of raising and education approaches a pre-primary child as a full-value personality who has his or her individual needs (biological, mental, cognitive, social). Not only healthy diet, activity, relaxation and sleep belong to biological needs but also health provision. In order to prevent illnesses, children learn hygienic habits, cleanness care and they learn how to distinguish …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2011
Zveřejnit od: 5. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 5. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MEZLOVÁ, Jolana. Dětské prekoncepty elementárních přírodovědných pojmů. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy