Martina Lašová

Master's thesis

Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci

Marketing of the Gallery of the Central Bohemian Region in Kutná Hora and gallery visitors
Abstract:
Tato diplomová práce "Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci" se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako je arts marketing, marketingový mix, marketingové plánování, situační analýzy, marketingový výzkum, návštěvníci kulturních institucí a cílený marketing. V praktické části jsou tyto pojmy aplikovány na Galerii Středočeského …more
Abstract:
This master thesis "Marketing of the Gallery of the Central Bohemian Region in Kutná Hora and gallery visitors" consists of two major parts -- practical and theoretical. In the theoretical part there are explained terms such as arts marketing, marketing mix, marketing planning, situational analysis, marketing research, visitors of cultural institutions and targeted marketing. These terms are applied …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2012
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Bohumír Štědroň

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33610

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management