Martina Lašová

Master's thesis

Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci

Marketing of the Gallery of the Central Bohemian Region in Kutná Hora and gallery visitors
Anotácia:
Tato diplomová práce "Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci" se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako je arts marketing, marketingový mix, marketingové plánování, situační analýzy, marketingový výzkum, návštěvníci kulturních institucí a cílený marketing. V praktické části jsou tyto pojmy aplikovány na Galerii Středočeského …viac
Abstract:
This master thesis "Marketing of the Gallery of the Central Bohemian Region in Kutná Hora and gallery visitors" consists of two major parts -- practical and theoretical. In the theoretical part there are explained terms such as arts marketing, marketing mix, marketing planning, situational analysis, marketing research, visitors of cultural institutions and targeted marketing. These terms are applied …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
  • Vedúci: Jitka Černá
  • Oponent: Bohumír Štědroň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33610

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management