Efektivní využití humoru v televizní reklamě – Bc. Ladislav Kývala
Bc. Ladislav Kývala
Master's thesis
Efektivní využití humoru v televizní reklamě
Effective Use of Humour in Television Advertising
Abstract:
Diplomová práce je složena ze tří jednotlivých celků. První celek zastupuje teoretická část, jejímž obsahem a cílem je definovat základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a reklamy se zacílením na emocionální apel humoru. Dále je zde objasněno, co je to humor, jaké jsou jeho druhy, percepce příjemce reklamního sdělení s apelem humoru, a etická a právní otázka této problematiky. Závěr teoretické …moreAbstract:
The diploma thesis is composed of three individual units. The first unit is represented by the theoretical part, the content and aim of which is to define the basic concepts of marketing communication and advertising with a focus on the emotional appeal of humour. It also explains what humour is, what types of humour there are, the perception of the recipient of an advertising message with an appeal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kývala, Ladislav. Efektivní využití humoru v televizní reklamě. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Loník -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Dráb -
Etické aspekty reklamy pro děti
Dagmar Alexandra Bernardová -
Etické aspekty reklamy z oblasti zdravotnictví
Jiří Valeš -
Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou
Margaréta Midliková -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Dominika Stará -
Právní a etické aspekty reklamy na sociálních sítích
Petra Rožcová -
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí
Zuzana Beranová