Návrh marketingové strategie pro Rekreační zařízení ÚN Nechranice - Vikletice – Kateřina HANTLOVÁ
Kateřina HANTLOVÁ
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro Rekreační zařízení ÚN Nechranice - Vikletice
Design marketing strategies for recreational facilities ÚN Nechranice - Vikletice
Anotace:
Cílem této bakalářské práce, nesoucí název Návrh marketingové strategie pro rekreační zařízení ÚN Nechranice ? Vikletice, je prozkoumat stávající situaci vybraného zařízení a navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro zajištění větší obsazenosti. První část práce je tvořena teoretickými poznatky čerpaných z odborných publikací a zdrojů, týkajících se vymezení důležitých pojmů marketingu jako takového …víceAbstract:
The aim of this thesis, named Design marketing strategies for recreational facilities ÚN Nechranice - Vikletice, is to examine the current situation of selected devices and propose a suitable marketing strategy for greater availability. The first part consists of theoretical knowledge drawn from professional publications and resources relating to the definition of important concepts such as marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Kovalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANTLOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh marketingové strategie pro Rekreační zařízení ÚN Nechranice - Vikletice}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/77cjyb/.
Jak správně citovat práci
HANTLOVÁ, Kateřina. Návrh marketingové strategie pro Rekreační zařízení ÚN Nechranice - Vikletice. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová