Problematika znalostí o cannabis sativa u žáků ZŠ – Petr SEKANINA
Petr SEKANINA
Bakalářská práce
Problematika znalostí o cannabis sativa u žáků ZŠ
Problems connected with elementary school students knowledge about cannabis sativa
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problémy lehké drogy cannabis sativa spojené se znalostmi žáků ZŠ. V teoretické části je kompletně popsána droga cannabis sativa, její vzhled, šíření, možnosti užívání, chemické složení atd. Následná praktická část poukazuje na žáky ZŠ a jejich dosavadní znalosti i zkušenosti s drogou cannabis sativa.Abstract:
This thesis focuses on the problems of soft drug cannabis sativa coupled with knowledge of elementary school students. The theoretical part is fully described drug cannabis sativa, its appearance, distribution, possibilities of use, chemical composition, etc. The practical part refers to elementary school students and their knowledge and experience with the drug cannabis sativa.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Zemánek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEKANINA, Petr. Problematika znalostí o cannabis sativa u žáků ZŠ. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Matematika se zaměřením na vzdělávání a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Marihuana v medicíně
Kristýna MĚŘIČKOVÁ -
Naše společnost a marihuana
Barbora Winklerová -
Prevence respiračních nákaz se zaměřením na prevenci covid infekce u zdravotníků ve zdravotnických zařízeních
Antonín Tůma -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva