Benefits of NFC implementation for cross-industry stakeholders – Tomáš Vorel
Tomáš Vorel
Master's thesis
Benefits of NFC implementation for cross-industry stakeholders
Výhody implementace NFC technologie pro hráče napříč odvětvím
Abstract:
FC je technologie smartphonů pro komunikaci na krátkou vzdálenost. Tato technologie má rozmanité využití a mnoho možných aplikací. NFC může být použito mimo jiné v hromadné dopravě, nákupu lístků na zábavné akce, klientských kartách nebo pro mobilní platby. Rozměr aplikací a množství zapojených hráčů znepřehledňuje situaci na trhu a vytváří nejasný ekosystém. Technologie a její implementace je možná …moreAbstract:
NFC is a short distance communication technology for smartphones and similar devices. It has large variety of applications and use cases. Among many others, NFC might be used in ticketing, transportation, loyalty schemes and payments. The range of applications and involved players makes the ecosystem very complex. The technology and its implementation offer multiple business models and process flows …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 1. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38818
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2013
- Supervisor: Ladislav Tyll
- Reader: Josef Krause
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38818
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Mobile virtual network operator as a new type of a telecommunication services provider
Marek Štěpán -
Le lancement de La Poste Mobile
Radka VÍTEČKOVÁ -
Evolution of Mobile Network Standards
Martin Talaš -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková -
Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů
Jana Poulová -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitelů se zvláštními sociálními potřebami (na příkladu T-Mobile)
Barbora Holečková -
Ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. metodou tržního porovnání
Vasilisa Popova