Benefits of NFC implementation for cross-industry stakeholders – Tomáš Vorel
Tomáš Vorel
Diplomová práce
Benefits of NFC implementation for cross-industry stakeholders
Výhody implementace NFC technologie pro hráče napříč odvětvím
Anotace:
FC je technologie smartphonů pro komunikaci na krátkou vzdálenost. Tato technologie má rozmanité využití a mnoho možných aplikací. NFC může být použito mimo jiné v hromadné dopravě, nákupu lístků na zábavné akce, klientských kartách nebo pro mobilní platby. Rozměr aplikací a množství zapojených hráčů znepřehledňuje situaci na trhu a vytváří nejasný ekosystém. Technologie a její implementace je možná …víceAbstract:
NFC is a short distance communication technology for smartphones and similar devices. It has large variety of applications and use cases. Among many others, NFC might be used in ticketing, transportation, loyalty schemes and payments. The range of applications and involved players makes the ecosystem very complex. The technology and its implementation offer multiple business models and process flows …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38818
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2013
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Josef Krause
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38818
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Mobile virtual network operator as a new type of a telecommunication services provider
Marek Štěpán -
Le lancement de La Poste Mobile
Radka VÍTEČKOVÁ -
Evolution of Mobile Network Standards
Martin Talaš -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková -
Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů
Jana Poulová -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitelů se zvláštními sociálními potřebami (na příkladu T-Mobile)
Barbora Holečková -
Ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. metodou tržního porovnání
Vasilisa Popova