Jana Hôrková

Diplomová práce

Privátne značky potravín najväčších maloobchodných reťazcov v Česku a na Slovensku

Privátne značky potravín najväčších maloobchodných reťazcov v Česku a na Slovensku
Anotace:
Cílem této práce je na základě vlastního výzkumu zhodnotit situaci na trhu zvolené kategorie privátních značek vybraných retailingových řetězců v Česku a na Slovensku a připravit návrhy na zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí. První část práce na základě literární rešerše odborné literatury vymezuje základní pojmy privátních značek a vybrané aspekty marketingového mixu. Druhá část práce představuje …více
Abstract:
This thesis aims to evaluate the situation on the market of the selected category of private labels of the chosen retailing chains in the Czech Republic and Slovakia based on own research and to prepare proposals for improvement. The thesis is divided into two parts. The first part of the thesis based on literature research defines the basic concepts of private labels and the selected aspects of the …více
Abstract:
Cieľom tejto práce je na základe vlastného výskum zhodnotiť situáciu na trhu zvolenej kategórie privátnych značiek vybraných retailingových reťazcov v Česku a na Slovensku a pripraviť návrhy na zlepšenie. Práca je rozdelená do dvoch častí. Prvá časť práce na základe literárnej rešerše odbornej literatúry vymedzuje základné pojmy privátnych značiek a vybrané aspekty marketingového mixu. Druhá časť práce …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85098