Role CSR aktivit v kontextu vnímání zaměstnavatele – Michaela Adlerová
Michaela Adlerová
Master's thesis
Role CSR aktivit v kontextu vnímání zaměstnavatele
Role of CSR activities in the context of employer perception
Abstract:
Cílem práce je zjistit, zda může společenská odpovědnost společnosti působit jako faktor atraktivity zaměstnavatele. Pro svoji práci jsem zvolila cílovou skupinu studentů a absolventů vysokých škol, protože se právě tato skupina často objevuje jako cílová skupina náborových kampaní různých společností. Cílem je tedy analyzovat jejich vnímání společenské odpovědnosti jako atraktivity zaměstnavatele …moreAbstract:
The aim of the thesis is to determine whether the social responsibility of the company can act as a factor of attractiveness of the employer. For my work, I chose a target group of students and graduates because this group is often the target group of group recruiting campaigns. The aim is therefore to analyze their perception of social responsibility as the attractiveness of the employer both in general …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75501
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2019
- Supervisor: Marek Stříteský
- Reader: Gabriela Říhová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75501
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić