Role CSR aktivit v kontextu vnímání zaměstnavatele – Michaela Adlerová
Michaela Adlerová
Diplomová práce
Role CSR aktivit v kontextu vnímání zaměstnavatele
Role of CSR activities in the context of employer perception
Anotace:
Cílem práce je zjistit, zda může společenská odpovědnost společnosti působit jako faktor atraktivity zaměstnavatele. Pro svoji práci jsem zvolila cílovou skupinu studentů a absolventů vysokých škol, protože se právě tato skupina často objevuje jako cílová skupina náborových kampaní různých společností. Cílem je tedy analyzovat jejich vnímání společenské odpovědnosti jako atraktivity zaměstnavatele …víceAbstract:
The aim of the thesis is to determine whether the social responsibility of the company can act as a factor of attractiveness of the employer. For my work, I chose a target group of students and graduates because this group is often the target group of group recruiting campaigns. The aim is therefore to analyze their perception of social responsibility as the attractiveness of the employer both in general …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75501
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2019
- Vedoucí: Marek Stříteský
- Oponent: Gabriela Říhová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75501
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia