Szmauzova divadelní metoda, jako možnost zvyšováni sociální vnímavosti a tvořivosti, sociální inteligence člověka a nácvik sociálních dovedností. – Bc. Uršula KLIMSZOVÁ
Bc. Uršula KLIMSZOVÁ
Bachelor's thesis
Szmauzova divadelní metoda, jako možnost zvyšováni sociální vnímavosti a tvořivosti, sociální inteligence člověka a nácvik sociálních dovedností.
Szmauzov´s theatrical method assimilation like a possibility of social intelligence expansion
Anotácia:
Bakalářská práce vychází z teoretických poznatků v oblasti divadla i sociální pedagogiky. Na teoretickou část navazuje část praktická, která dokumentuje průzkum a využití Szmauzovy divadelní metody jako možnosti rozšíření sociální inteligence. Metoda je uceleným systém cvičení a technik. Její teoretické prameny je možno dohledat v divadelních metodách Michaila Čechova, Jerzego Grotowského, divadelní …viacAbstract:
The thesis is coming out from the theoretical information in theatre area and social pedagogy. The theoretical part connects to the practical part, which is mapping a research and Szmauzov´s theatrical method assimilation like a possibility of social intelligence expansion. The method is comphrevensive system of exercising and techniques. The theoretically sources of informations can find in the theatrical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009
Zverejniť od: 15. 5. 2009
Identifikátor:
12164
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLIMSZOVÁ, Uršula. \textit{Szmauzova divadelní metoda, jako možnost zvyšováni sociální vnímavosti a tvořivosti, sociální inteligence člověka a nácvik sociálních dovedností.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/78a4qd/.
Jak správně citovat práci
KLIMSZOVÁ, Uršula. Szmauzova divadelní metoda, jako možnost zvyšováni sociální vnímavosti a tvořivosti, sociální inteligence člověka a nácvik sociálních dovedností.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Sociální dovednosti u lidí s lehkým mentálním postižením
Eva Jarošová -
Adaptační soft-skills: sociální dovednosti rozvíjené adaptačním kurzem
Martina Blažková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách seniorů
Lucie Šafková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Vliv vybraných sociálních sítí na sociální dovednosti mladistvých
Simona Hamáčková -
Sociální dovednosti dětí předškolního věku umístěných v dětském zařízení v resortu zdravotnictví
Vladislava MARCIÁNOVÁ -
Sociální dovednosti žáka s poruchou autistického spektra a jejich rozvoj
Petra Koutná