Bc. Uršula KLIMSZOVÁ

Bachelor's thesis

Szmauzova divadelní metoda, jako možnost zvyšováni sociální vnímavosti a tvořivosti, sociální inteligence člověka a nácvik sociálních dovedností.

Szmauzov´s theatrical method assimilation like a possibility of social intelligence expansion
Abstract:
Bakalářská práce vychází z teoretických poznatků v oblasti divadla i sociální pedagogiky. Na teoretickou část navazuje část praktická, která dokumentuje průzkum a využití Szmauzovy divadelní metody jako možnosti rozšíření sociální inteligence. Metoda je uceleným systém cvičení a technik. Její teoretické prameny je možno dohledat v divadelních metodách Michaila Čechova, Jerzego Grotowského, divadelní …more
Abstract:
The thesis is coming out from the theoretical information in theatre area and social pedagogy. The theoretical part connects to the practical part, which is mapping a research and Szmauzov´s theatrical method assimilation like a possibility of social intelligence expansion. The method is comphrevensive system of exercising and techniques. The theoretically sources of informations can find in the theatrical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2009
Accessible from:: 15. 5. 2009
Identifier: 12164

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2009
  • Supervisor: doc. PaedDr. Marcela Musilová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KLIMSZOVÁ, Uršula. Szmauzova divadelní metoda, jako možnost zvyšováni sociální vnímavosti a tvořivosti, sociální inteligence člověka a nácvik sociálních dovedností.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.