Szmauzova divadelní metoda, jako možnost zvyšováni sociální vnímavosti a tvořivosti, sociální inteligence člověka a nácvik sociálních dovedností. – Bc. Uršula KLIMSZOVÁ
Bc. Uršula KLIMSZOVÁ
Bachelor's thesis
Szmauzova divadelní metoda, jako možnost zvyšováni sociální vnímavosti a tvořivosti, sociální inteligence člověka a nácvik sociálních dovedností.
Szmauzov´s theatrical method assimilation like a possibility of social intelligence expansion
Abstract:
Bakalářská práce vychází z teoretických poznatků v oblasti divadla i sociální pedagogiky. Na teoretickou část navazuje část praktická, která dokumentuje průzkum a využití Szmauzovy divadelní metody jako možnosti rozšíření sociální inteligence. Metoda je uceleným systém cvičení a technik. Její teoretické prameny je možno dohledat v divadelních metodách Michaila Čechova, Jerzego Grotowského, divadelní …moreAbstract:
The thesis is coming out from the theoretical information in theatre area and social pedagogy. The theoretical part connects to the practical part, which is mapping a research and Szmauzov´s theatrical method assimilation like a possibility of social intelligence expansion. The method is comphrevensive system of exercising and techniques. The theoretically sources of informations can find in the theatrical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2009
Accessible from:: 15. 5. 2009
Identifier:
12164
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLIMSZOVÁ, Uršula. \textit{Szmauzova divadelní metoda, jako možnost zvyšováni sociální vnímavosti a tvořivosti, sociální inteligence člověka a nácvik sociálních dovedností.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2009. Available from: https://theses.cz/id/78a4qd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLIMSZOVÁ, Uršula. Szmauzova divadelní metoda, jako možnost zvyšováni sociální vnímavosti a tvořivosti, sociální inteligence člověka a nácvik sociálních dovedností.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Sociální dovednosti u lidí s lehkým mentálním postižením
Eva Jarošová -
Adaptační soft-skills: sociální dovednosti rozvíjené adaptačním kurzem
Martina Blažková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách seniorů
Lucie Šafková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Vliv vybraných sociálních sítí na sociální dovednosti mladistvých
Simona Hamáčková -
Sociální dovednosti dětí předškolního věku umístěných v dětském zařízení v resortu zdravotnictví
Vladislava MARCIÁNOVÁ -
Sociální dovednosti žáka s poruchou autistického spektra a jejich rozvoj
Petra Koutná