Bc. Kateřina DYRCZYKOVÁ

Diplomová práce

Zpracování marketingového plánu Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016

Creation of marketing plan of Nadace pro transplantace kostní dřeně for year 2016
Anotace:
Předložená práce je zaměřena tvorbu marketingového plánu pro neziskovou organizaci s názvem Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016. Výchozím bodem práce je situační analýza, která pomocí relevantních nástrojů zkoumá vnější a vnitřní prostředí nadace. Dochází zde k aplikaci např. analýzy PESTEL či rozšířené podoby marketingového mixu odrážející specifika nadace. Významné zjištěné faktory …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to create a marketing plan for a non-profit organization called Nadace pro transplantace kostní dřeně for year 2016. The starting point of the paper is a situation analysis, which analyse organization´s external and internal environment using relevant tools such as PESTEL analysis or extended marketing mix. The following SWOT matrix summarizes the main strenghts, weaknesses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DYRCZYKOVÁ, Kateřina. Zpracování marketingového plánu Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management