Zpracování marketingového plánu Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016 – Bc. Kateřina DYRCZYKOVÁ
Bc. Kateřina DYRCZYKOVÁ
Master's thesis
Zpracování marketingového plánu Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016
Creation of marketing plan of Nadace pro transplantace kostní dřeně for year 2016
Abstract:
Předložená práce je zaměřena tvorbu marketingového plánu pro neziskovou organizaci s názvem Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016. Výchozím bodem práce je situační analýza, která pomocí relevantních nástrojů zkoumá vnější a vnitřní prostředí nadace. Dochází zde k aplikaci např. analýzy PESTEL či rozšířené podoby marketingového mixu odrážející specifika nadace. Významné zjištěné faktory …moreAbstract:
The purpose of this thesis is to create a marketing plan for a non-profit organization called Nadace pro transplantace kostní dřeně for year 2016. The starting point of the paper is a situation analysis, which analyse organization´s external and internal environment using relevant tools such as PESTEL analysis or extended marketing mix. The following SWOT matrix summarizes the main strenghts, weaknesses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DYRCZYKOVÁ, Kateřina. \textit{Zpracování marketingového plánu Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/78dmg6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DYRCZYKOVÁ, Kateřina. Zpracování marketingového plánu Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková