Zpracování marketingového plánu Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016 – Bc. Kateřina DYRCZYKOVÁ
Bc. Kateřina DYRCZYKOVÁ
Diplomová práce
Zpracování marketingového plánu Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016
Creation of marketing plan of Nadace pro transplantace kostní dřeně for year 2016
Anotace:
Předložená práce je zaměřena tvorbu marketingového plánu pro neziskovou organizaci s názvem Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016. Výchozím bodem práce je situační analýza, která pomocí relevantních nástrojů zkoumá vnější a vnitřní prostředí nadace. Dochází zde k aplikaci např. analýzy PESTEL či rozšířené podoby marketingového mixu odrážející specifika nadace. Významné zjištěné faktory …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to create a marketing plan for a non-profit organization called Nadace pro transplantace kostní dřeně for year 2016. The starting point of the paper is a situation analysis, which analyse organization´s external and internal environment using relevant tools such as PESTEL analysis or extended marketing mix. The following SWOT matrix summarizes the main strenghts, weaknesses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DYRCZYKOVÁ, Kateřina. Zpracování marketingového plánu Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová