Hana Kronusová

Diplomová práce

Specifika marketingové komunikace na německém trhu

Specifics of marketing communication on German market
Anotace:
Cílem diplomové práce je charakterizovat specifika marketingové komunikace na německém trhu a zjistit, zda a v jaké míře tato specifika vykazuje marketingová komunikace společnosti Nordsee v Německu. Cílem práce je také analyzovat a odůvodnit odlišnosti marketingové komunikace Nordsee na německém a českém trhu. Teoretický základ práce je obsahem prvních dvou kapitol, které definují marketingovou komunikaci …více
Abstract:
The aim of the thesis is to capture the specifics of marketing communication on the German market and get to know whether the marketing communication of Nordsee company is characterized by these specifics. The aim is also to analyse and give reasons of the differences of marketing communication of Nordsee on the German and Czech market. First two chapters create a theoretical basis of the thesis. These …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Milan Fořt

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30543