Specifika marketingové komunikace na německém trhu – Hana Kronusová
Hana Kronusová
Master's thesis
Specifika marketingové komunikace na německém trhu
Specifics of marketing communication on German market
Abstract:
Cílem diplomové práce je charakterizovat specifika marketingové komunikace na německém trhu a zjistit, zda a v jaké míře tato specifika vykazuje marketingová komunikace společnosti Nordsee v Německu. Cílem práce je také analyzovat a odůvodnit odlišnosti marketingové komunikace Nordsee na německém a českém trhu. Teoretický základ práce je obsahem prvních dvou kapitol, které definují marketingovou komunikaci …moreAbstract:
The aim of the thesis is to capture the specifics of marketing communication on the German market and get to know whether the marketing communication of Nordsee company is characterized by these specifics. The aim is also to analyse and give reasons of the differences of marketing communication of Nordsee on the German and Czech market. First two chapters create a theoretical basis of the thesis. These …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30543
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2012
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Milan Fořt
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30543
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
International Direct Marketing of the selected company
David Kopřiva TEST -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova