Hana Kronusová

Master's thesis

Specifika marketingové komunikace na německém trhu

Specifics of marketing communication on German market
Abstract:
Cílem diplomové práce je charakterizovat specifika marketingové komunikace na německém trhu a zjistit, zda a v jaké míře tato specifika vykazuje marketingová komunikace společnosti Nordsee v Německu. Cílem práce je také analyzovat a odůvodnit odlišnosti marketingové komunikace Nordsee na německém a českém trhu. Teoretický základ práce je obsahem prvních dvou kapitol, které definují marketingovou komunikaci …more
Abstract:
The aim of the thesis is to capture the specifics of marketing communication on the German market and get to know whether the marketing communication of Nordsee company is characterized by these specifics. The aim is also to analyse and give reasons of the differences of marketing communication of Nordsee on the German and Czech market. First two chapters create a theoretical basis of the thesis. These …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2012
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Milan Fořt

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30543