Specifika marketingové komunikace na německém trhu – Hana Kronusová
Hana Kronusová
Master's thesis
Specifika marketingové komunikace na německém trhu
Specifics of marketing communication on German market
Anotácia:
Cílem diplomové práce je charakterizovat specifika marketingové komunikace na německém trhu a zjistit, zda a v jaké míře tato specifika vykazuje marketingová komunikace společnosti Nordsee v Německu. Cílem práce je také analyzovat a odůvodnit odlišnosti marketingové komunikace Nordsee na německém a českém trhu. Teoretický základ práce je obsahem prvních dvou kapitol, které definují marketingovou komunikaci …viacAbstract:
The aim of the thesis is to capture the specifics of marketing communication on the German market and get to know whether the marketing communication of Nordsee company is characterized by these specifics. The aim is also to analyse and give reasons of the differences of marketing communication of Nordsee on the German and Czech market. First two chapters create a theoretical basis of the thesis. These …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30543
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Milan Fořt
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30543
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
International Direct Marketing of the selected company
David Kopřiva TEST -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova