Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19 – Bc. Kučera Kučera
Bc. Kučera Kučera
Master's thesis
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Marketing strategy of a small real estate agency during the Covid-19 pandemic
Anotácia:
Tato práce se zabývá realitním prostředím a nastupujícími trendy, které jsou spojené s pandemií Covid-19. Dále podrobně analyzuje realitní kancelář Real Profin CL s.r.o. včetně vlastního výzkumu a hodnotí její současnou marketingovou strategii vzhledem k aktuální situaci na trhu a všeobecným společenským podmínkám. V závěru práce jsou formulovány vhodná doporučení pro zlepšení marketingové strategie …viacAbstract:
This thesis deals with the real estate environment and incoming trends that are associated with the Covid-19 pandemic. The real estate agency Real Profin CL s.r.o. is analyzes in detail including its own research and evaluates its current marketing strategy due to the current situation on the market and general social conditions. At the end of the thesis, suitable recommendations for improving the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qwquq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie pro vybrané strategické produkty ve společnosti Palírna U Zeleného stromu a. s.
Tomáš Jahoda -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková