Komunikační strategie TV Beskyd s.r.o. – Bc. Libor ČADA
Bc. Libor ČADA
Master's thesis
Komunikační strategie TV Beskyd s.r.o.
Communication Strategy of TV Beskyd s.r.o.
Anotácia:
Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie společnosti TV Beskyd s.r.o. se sídlem ve Vsetíně. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, popis sestavování komunikační strategie, analýza současného stavu TV Beskyd a jejího postavení na mediálním trhu, návrh nové komunikační strategie i modelu jejího řízení a ekonomického zhodnocení …viacAbstract:
In my thesis I focus on creating a communication strategy for TV Beskyd s.r.o. company located in Vsetín. Part of the thesis is revision of basic marketing solutions for a communi-cation strategy, TV Beskyd' s current situation review and its positioning on media market and proposal of a new communication strategy as well as a model of its management and economic evaluation of the solution.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor:
18512
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČADA, Libor. Komunikační strategie TV Beskyd s.r.o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák