Bc. Alena Hrubá

Master's thesis

Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech

Specifics of Integrated Marketing Communications in selected industries
Abstract:
Diplomová práce pojednává o jednom z hlavních nástrojů marketingového komunikačního mixu, eventu. Event události používá firma pro vybudování loajality zaměstnanců, zákazníků i svých dodavatelů. Event marketing přenáší symboliku nelinkových kampaní do reality a dává odpovídající stimul spotřebitelům. V diplomové práci je popisována vzájemná kooperace eventu s jednotlivými marketingovými nástroji a …more
Abstract:
This diploma thesis deals with one of the main tools of marketing communication mix, event. Special events builds the loyalty of employees, customers and their dealers. Event Marketing transmits symbolism of no link campaign to the reality and gives the appropriate incentive to consumers. The thesis is described mutual cooperation with individual event marketing tools, and their impact on society and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní