Jana Dušková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie desek na mezinárodní dámu pro zrakově postižené

Marketing strategy of international draughts for visually impaired players
Abstract:
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie desek na mezinárodní dámu pro zrakově postižené. Podrobně popisuje problematiku mezinárodní dámy jako sportu a zapojení zrakově postižených hráčů. K vytvoření marketingové strategie jsou použity metody analýza klíčových kompetencí, analýza budoucích scénářů a SWOT analýza.
Abstract:
The thesis deals with the proposal of marketing strategy of international draughts for visually impaired. It contains more detailed description of international draugts as a sport and involvement of visually impaired players. Core competencies analysis, Analysis of future scenarios and SWOT analysis are used in order to propose the marketing strategy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2019
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Ondřej Hradský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76360