Marketingová strategie desek na mezinárodní dámu pro zrakově postižené – Jana Dušková
Jana Dušková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie desek na mezinárodní dámu pro zrakově postižené
Marketing strategy of international draughts for visually impaired players
Anotácia:
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie desek na mezinárodní dámu pro zrakově postižené. Podrobně popisuje problematiku mezinárodní dámy jako sportu a zapojení zrakově postižených hráčů. K vytvoření marketingové strategie jsou použity metody analýza klíčových kompetencí, analýza budoucích scénářů a SWOT analýza.Abstract:
The thesis deals with the proposal of marketing strategy of international draughts for visually impaired. It contains more detailed description of international draugts as a sport and involvement of visually impaired players. Core competencies analysis, Analysis of future scenarios and SWOT analysis are used in order to propose the marketing strategy.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76360
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedúci: Tomáš Sadílek
- Oponent: Ondřej Hradský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76360
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza financování elektronického sportu v České republice na příkladu vybraného projektu
Michael Franěk -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková