Jana Dušková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie desek na mezinárodní dámu pro zrakově postižené

Marketing strategy of international draughts for visually impaired players
Anotácia:
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie desek na mezinárodní dámu pro zrakově postižené. Podrobně popisuje problematiku mezinárodní dámy jako sportu a zapojení zrakově postižených hráčů. K vytvoření marketingové strategie jsou použity metody analýza klíčových kompetencí, analýza budoucích scénářů a SWOT analýza.
Abstract:
The thesis deals with the proposal of marketing strategy of international draughts for visually impaired. It contains more detailed description of international draugts as a sport and involvement of visually impaired players. Core competencies analysis, Analysis of future scenarios and SWOT analysis are used in order to propose the marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
  • Vedúci: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Ondřej Hradský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76360

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod