Návrh komunikační strategie galerie – Jana Pilchová
Jana Pilchová
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie galerie
The Design of Gallery Communication Strategy
Anotace:
NÁVRH KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE GALERIECieľom bakalárskej práce je zistiť ako ľudia poznajú Kysuckú galériu a zistiť, ktoré komunikačné prostriedky uprednostňujú. Na základe výsledkov výskumu bude potom navrhnutá vhodná komunikačná stratégia.Na začiatku práce je predstavená Kysucká galéria a jej činnosť. V ďalšej kapitole je pomocou odbornej literatúry charakterizovaná marketingová komunikácia. V praktickej …víceAbstract:
THE DESIGN OF GALLERY COMMUNICATION STRATEGYThe aim of this thesis is to find out how do people know the Kysucká gallery and find out, which communication facilities do they prefer. Then on the basis of exploration result will be suggested adequate communication strategy. At the beginning of work Kysucká gallery is presented and also its activity. In the next chapter is characterized marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/81067
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Michaela Petrová
- Oponent: Jana Kyzeková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Analysis of communication strategy of Park Lane International School
Oľga Čurpeková -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingová komunikácia VSG v Košiciach v porovnaní s GHMP
Viktória Kovaľová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva