Business straregies of a selected pharmacy – Anna-Katharina Herke
Anna-Katharina Herke
Master's thesis
Business straregies of a selected pharmacy
Sales strategies of pharmacy
Abstract:
Předmětem diplomové práce je téma prodejních strategií lékáren. Analýza se zaměřuje na mezeru ve výzkumu inovativních prodejních strategií lékáren. Přestože lze často nalézt literaturu a články o prodeji a kontrole ve zdravotnictví nebo v jiných oblastech, často chybí aktuální výzkumná literatura, pokud jde výslovně o prodej lékáren. V budoucnu budou lékárny čelit stále větším výzvám, jako jsou rostoucí …moreAbstract:
The subject of this thesis is the topic of sales strategies in pharmacies. The analysis focuses on the research gap on innovative sales strategies in pharmacies. Although literature and articles on sales and controlling in the health system or in other are-as can often be found, there is often a lack of current research literature when it comes explicitly to pharmacy sales. In the future, pharmacies …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Radovan Kožíšek, Ph.D.
- Reader: Sylvie Formánková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / European Studies
Theses on a related topic
-
Jedinečná prodejní nabídka
Štěpánka Vacková -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský