Business straregies of a selected pharmacy – Anna-Katharina Herke
Anna-Katharina Herke
Master's thesis
Business straregies of a selected pharmacy
Sales strategies of pharmacy
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je téma prodejních strategií lékáren. Analýza se zaměřuje na mezeru ve výzkumu inovativních prodejních strategií lékáren. Přestože lze často nalézt literaturu a články o prodeji a kontrole ve zdravotnictví nebo v jiných oblastech, často chybí aktuální výzkumná literatura, pokud jde výslovně o prodej lékáren. V budoucnu budou lékárny čelit stále větším výzvám, jako jsou rostoucí …viacAbstract:
The subject of this thesis is the topic of sales strategies in pharmacies. The analysis focuses on the research gap on innovative sales strategies in pharmacies. Although literature and articles on sales and controlling in the health system or in other are-as can often be found, there is often a lack of current research literature when it comes explicitly to pharmacy sales. In the future, pharmacies …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Radovan Kožíšek, Ph.D.
- Oponent: Sylvie Formánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / European Studies
Práce na příbuzné téma
-
Jedinečná prodejní nabídka
Štěpánka Vacková -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský