Ekonomické a hospodárne zavádzanie supermarketov podľa potrieb výroby v automobilovom priemysle – Ivan Kvaššay
Ivan Kvaššay
Diplomová práce
Ekonomické a hospodárne zavádzanie supermarketov podľa potrieb výroby v automobilovom priemysle
Efektívne a hospodárne zavádzanie supermarketov podľa potrieb výroby v automobilovom priemysle
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivním a hospodárným zaváděním konceptu sekvenčního vychystávání dílů v automobilovém průmyslu na decentralizovaných skladovacích plochách, nazývaných supermarkety, v rámci interní logistiky. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, první tři kapitoly představují teoretická východiska procesního řízení, Toyota production system a konceptu supermarketů. Čtvrtá, pátá a šestá …víceAbstract:
The main focus of this diploma thesis is on efficient and economic establishment of in-house logistics decentralised parts storage areas, called supermarkets, from which parts are feeded to the assembly line, in line with just-in-sequence philosophy. The paper is divided into seven chapters, first three chapters give theoretical basics for establishment of supermarkets. They introduce process management …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá efektívnym a hospodárnym zavádzaním konceptu sekvenčného vychystávania dielov v automobilovom priemysle na decentralizovaných skladovacích plochách, nazývaných supermarkety, v rámci internej logistiky. Práca je rozdelená do siedmich kapitol, prvé tri kapitoly predstavujú teoretické východiská procesného riadenia, Toyota production system a konceptu supermarketov. Štvrtá, …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36054
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Petr Jirsák
- Oponent: David Holman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36054
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vnitropodniková logistika vybrané společnosti
Roman Kanis -
Aplikace logistických technologií Just-in-Time a Just-in-Sequence ve společnosti Robert Bosch spol. s r.o.
Iveta ŠTEFKOVÁ -
Dopad "Just-in-Sequence" dodávek na širší dodavatelský řetězec
Peter Rakovan -
Implementace analýzy FMEA v rámci logistické technologie Just-in-Sequence
Václav FRANĚK -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket
Peter Mikušinec -
Supermarket v Olomouci
Denisa Brodecká -
Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
Michael Černohouz