Využitie influencer marketingu pri propagácii produktov na trhu s módou – Bc. Nikola Vidová
Bc. Nikola Vidová
Diplomová práce
Využitie influencer marketingu pri propagácii produktov na trhu s módou
Využití influencer marketingu při propagaci na trhu s módou
Anotace:
Tato práce se zabývá určením významu influencer marketingu při budování značky a propagaci výrobků na trhu módy v České republice. Předmětem zkoumání primárního a sekundárního výzkumu byla identifikace faktorů, které ovlivňují spotřebitele při koupi módních produktů. Dále byla práce zaměřena na zjištění využívání sociálních médií, sledování influencerů a zjištění postoje spotřebitelů k influencer marketingu …víceAbstract:
This paper deals with determining the importance of influencer marketing in building a brand and promoting products in the fashion market in the Czech Republic. The subject of the primary and secondary research was to identify the factors that influence consumers in their purchase decision. Furthermore, the work was focused on finding out the use of social media, following influencers and finding out …víceAbstract:
Táto práca sa zaoberá určením významu influencer marketingu pri budovaní značky a propagácii výrobkov na trhu módy v Českej republike. Predmetom skúmania primárneho a sekundárneho výskumu bola identifikácia faktorov, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľov pri kúpe módnych produktov. Ďalej bola práca zameraná na zistenie využívania sociálnych médií, sledovanie influencerov a zistenie postoja spotrebiteľov k …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing na Instagramu
Tereza MASTÍKOVÁ -
Analýza rizik influencer marketingu
Adriána Friedlová -
Vývoj Influencer marketingu a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie
Alexander Adam -
Vliv influencer marketingu na nákupní chování Generace Z
Veronika Rozsívalová -
Economic Analysis of Media Market: A Case Study of a fashion magazine
Ksenia Shapko -
Vliv a využití sociálních sítí na Fashion marketing firmy Never Enough
Cong Thanh Pham -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako