Role asistenta pedagoga při integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do základní školy – Bc. Petra Krysová
Bc. Petra Krysová
Bachelor's thesis
Role asistenta pedagoga při integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do základní školy
The role of the teacher's assistant in integration of the pupils with special education needs at the primary school.
Anotácia:
Bakalářská práce „Role asistenta pedagoga při integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do základní školy“ se zabývá otázkou, jak naplňuje asistent pedagoga očekávání školy z hlediska odborných, osobních a pracovních předpokladů. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická se věnuje integraci/inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, dále legislativě, ekonomickému …viacAbstract:
The bachelor thesis “The role of the teacher assistant in the integration of pupils with specific learning needs in the basic school school”focuses on the question how the teacher assistant fulfils the schools’ expectations from the professional, personal and work-related aspects. The thesis is devided into theoretical and practical part.The first part is devoted to integration of pupils with specific …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jg82o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Olga Kusá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRYSOVÁ, Petra. \textit{Role asistenta pedagoga při integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do základní školy}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ahoel/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Education / Social Education
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA