Bc. Monika Zemánková

Bachelor's thesis

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Audiovisual Advertising Tools
Abstract:
Tato práce se věnuje audiovizuální reklamě jakožto důležité součásti komunikačního mixu. Je rozdělena do dvou částí, z čehož první část se věnuje teoretickým poznatkům v oboru, kde popisuje jednotlivé typy, nástroje, trendy, technologie a historii audiovizuální reklamy. Druhý oddíl je věnován praktické části a je rozdělen do tří kapitol. Zahrnuje analýzu, kvantitativní výzkum a vlastní projekt sloužící …more
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with audiovisual advertising as an important part of communication mix. It is divided into two parts. The first part deals with theoretical knowledge in the field, describing the different types, tools, trends, technologies and history of audiovisual advertising. The second part is devoted to the practical part which is divided into three chapters. It includes analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Ing. Miroslav Dittrich

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní