Bc. Monika Zemánková
Bachelor's thesis
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Development of Audiovisual Advertising Tools
Abstract:
Tato práce se věnuje audiovizuální reklamě jakožto důležité součásti komunikačního mixu. Je rozdělena do dvou částí, z čehož první část se věnuje teoretickým poznatkům v oboru, kde popisuje jednotlivé typy, nástroje, trendy, technologie a historii audiovizuální reklamy. Druhý oddíl je věnován praktické části a je rozdělen do tří kapitol. Zahrnuje analýzu, kvantitativní výzkum a vlastní projekt sloužící …moreAbstract:
This bachelor’s thesis deals with audiovisual advertising as an important part of communication mix. It is divided into two parts. The first part deals with theoretical knowledge in the field, describing the different types, tools, trends, technologies and history of audiovisual advertising. The second part is devoted to the practical part which is divided into three chapters. It includes analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l3x0i/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Miroslav Dittrich
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Televizní reklama v judikatuře
Lenka Hrušková -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich