Bc. Monika Zemánková

Bachelor's thesis

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Audiovisual Advertising Tools
Anotácia:
Tato práce se věnuje audiovizuální reklamě jakožto důležité součásti komunikačního mixu. Je rozdělena do dvou částí, z čehož první část se věnuje teoretickým poznatkům v oboru, kde popisuje jednotlivé typy, nástroje, trendy, technologie a historii audiovizuální reklamy. Druhý oddíl je věnován praktické části a je rozdělen do tří kapitol. Zahrnuje analýzu, kvantitativní výzkum a vlastní projekt sloužící …viac
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with audiovisual advertising as an important part of communication mix. It is divided into two parts. The first part deals with theoretical knowledge in the field, describing the different types, tools, trends, technologies and history of audiovisual advertising. The second part is devoted to the practical part which is divided into three chapters. It includes analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedúci: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Miroslav Dittrich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication