Externí PR aktivity firmy ARBIS a jejich vliv na positioning ve společnosti – Bc. Ludmila Hrušková
Bc. Ludmila Hrušková
Master's thesis
Externí PR aktivity firmy ARBIS a jejich vliv na positioning ve společnosti
The External PR Activities of ARBIS Company and their Impact on the Positioning of the Company
Anotácia:
Práce pojednává o tom, jak by se firma měla prezentovat na veřejnosti, jakým způsobem si má vytvářet vztah důvěry a pozitivního přijetí. Představuje některé formy externí komunikace a firemní kultury, principy společenské odpovědnosti firmy, zaměřuje se na budování pozitivního positioningu v blízkém okolí. Její část poukazuje na krizovou komunikaci i způsob, jak ji zvládat, nebo lépe předcházet jí …viacAbstract:
The thesis discusses how the company should present itself to the public, how to build a relationship of trust and positive acceptance. It descripes some forms of external communi-cation and company culture, principles of corporate social responsibility, it focuses on bui-lding a positive positioning in surroundings. Its part focuses on crisis communication how to manage it, or better, how to prevent …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUŠKOVÁ, Ludmila. \textit{Externí PR aktivity firmy ARBIS a jejich vliv na positioning ve společnosti}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ano2f/.
Jak správně citovat práci
Hrušková, Ludmila. Externí PR aktivity firmy ARBIS a jejich vliv na positioning ve společnosti. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost a rodinné firmy
Sabina Trčálková -
Společenská odpovědnost ve vztahu k výkonnosti firmy
Kristýna Víchová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Společenská odpovědnost firmy Letiště Praha, a. s. a její význam v současné společnosti
Vladana Pacovská -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Petko -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Richard Prorok -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Roman Fara -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Rohová