Bc. Ludmila Hrušková

Master's thesis

Externí PR aktivity firmy ARBIS a jejich vliv na positioning ve společnosti

The External PR Activities of ARBIS Company and their Impact on the Positioning of the Company
Anotácia:
Práce pojednává o tom, jak by se firma měla prezentovat na veřejnosti, jakým způsobem si má vytvářet vztah důvěry a pozitivního přijetí. Představuje některé formy externí komunikace a firemní kultury, principy společenské odpovědnosti firmy, zaměřuje se na budování pozitivního positioningu v blízkém okolí. Její část poukazuje na krizovou komunikaci i způsob, jak ji zvládat, nebo lépe předcházet jí …viac
Abstract:
The thesis discusses how the company should present itself to the public, how to build a relationship of trust and positive acceptance. It descripes some forms of external communi-cation and company culture, principles of corporate social responsibility, it focuses on bui-lding a positive positioning in surroundings. Its part focuses on crisis communication how to manage it, or better, how to prevent …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hrušková, Ludmila. Externí PR aktivity firmy ARBIS a jejich vliv na positioning ve společnosti. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications