Markéta Vaňková
Diplomová práce
UGC v cestovním ruchu
UGC in Tourism
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou konceptu UGC na sociální síti Instagram a motivacemi cestovatelů vedoucí ke sdílení obsahu právě na této sociální síti. Hlavním cílem práce je vyhodnotit, jaké jsou hlavní motivace cestovatelů ke sdílení obsahu na této Instagramu, v rámci dílčích cílů je poté zkoumáno, jak se tyto motivace liší z pohledu pohlaví, nebo jak zjištěné motivace zapojit do online …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the concept of UGC on Instagram and motivations of travelers leading to sharing content on this platform. The main objective of this work is to evaluate the main motivations of travelers to share content on Instagram. Within the sub-objectives is then examined how these motivations differ in terms of gender or how to involve motivations in the online communication of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85736
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Martin Vaško
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85736
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu
Petra Süssmilichová -
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
Veronika Linhartová -
Motivace matek ke sdílení fotografií vlastních dětí na sociálních sítích
Veronika LAVIČKOVÁ -
MOTIVACE PRO SDÍLENÍ ZÁŽITKŮ Z CESTOVNÍHO RUCHU PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH MEDIÍ
Karolína Krocová -
Motivace ke čtení a participaci na obsahu v prostředí lifestylových blogů
Alžběta Sabová -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Martina Marková