Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch – Martina Marková
Martina Marková
Diplomová práce
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Social networks and their significance on tourism
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sociálními sítěmi a jejich vlivem na spotřební chování a dále travel influencery jako ovlivňujícím zdroje informací při rozhodování v cestovním ruchu. Cílem práce je zhodnocení faktorů při výběru dovolené, které ovlivňují a motivují uživatele sociálních sítí. Dílcím cílem je zhodnocení postavení travel influencerů v myslích uživatelů Instagramu při plánování dovolené. Formou …víceAbstract:
The diploma thesis deals with social networks and their influence on consumer behavior. Also deals with the travel influencers as one of the influencing sources of the information in tourism decision making. The aim of the thesis is to evaluate the factors while choosing a holiday that influence and motivate users of social networks. The partial goal is to evaluate the position of the travel influencers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76528
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76528
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
Anežka Blažek Wijsman -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Petr Kameníček