Konceptuální pojetí výuky zeměpisu: témata o migraci a o rostlinném zemědělství – Bc. Šimon KREJČÍ
Bc. Šimon KREJČÍ
Master's thesis
Konceptuální pojetí výuky zeměpisu: témata o migraci a o rostlinném zemědělství
Teaching Geography ? a conceptual approach: the topics of migration and of plant agriculture
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá konceptuálním pojetím výuky zeměpisu či geografie, kdy je konceptuální výuka postavená na dvou tématech - Rostlinné zemědělství pro základní školy a Migrace pro střední školy. Jedná se o práci s didaktickým přesahem snažící se o výuku založenou na konceptech. Primárním cílem diplomové práce je vytvoření učebního materiálu založeného na konceptuální metodě výuky na témata …viacAbstract:
This thesis deals with a conceptual approach to teaching Geography, where the conceptual teaching is based on two themes - Crop agriculture for Primary schools and Migration for secondary schools. It is a thesis with a didactic overlay seeking to teach based on concepts. The primary objective of the thesis is to develop teaching material based on the conceptual method of teaching on the topics of Crop …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Barbara Baarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREJČÍ, Šimon. Konceptuální pojetí výuky zeměpisu: témata o migraci a o rostlinném zemědělství. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Teaching for Secondary Schools / Teaching for Secondary Schools - Geography - Physical Education
Práce na příbuzné téma
-
Výuka místního regionu z pohledu migrace obyvatel - příklad aplikace mezipředmětových vazeb a klíčových kompetencí žáků na základní škole
Karolína DANIELOVÁ -
Migrace - jeden z konceptů geografického vzdělávání
Štěpán Míšek -
Struktury a pohyby obyvatelstva se zaměřením na migraci ve výuce zeměpisu
Jan Štěpánek -
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Výuka geografie a geografických témat na středních odborných školách v České republice – analýza RVP, podmínky, příležitosti a realita.
David Šulc -
Analýza RVP GV z pohledu vnitropředmětových vazeb ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace
Alžběta BACHUROVÁ -
Komunikativní kompetence dětí před nástupem povinné školní docházky dle RVP PV
Pavlína Winklerová -
Podmínky pro uskutečňování RVP ZV ve vzdělávacím oboru tělesná výchova u žáků se zdravotním postižením v procesu inkluze
Andrea Fialová