Strategické řízení vybrané obchodní společnosti – Bc. Petra Michalíková
Bc. Petra Michalíková
Master's thesis
Strategické řízení vybrané obchodní společnosti
Strategic management of the selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá strategickým řízením, jeho jednotlivými složkami, strategickou analýzou a popisem strategie ve vybrané obchodní společnosti. Hlavním cílem práce je zjištění strategie ve vybrané společnosti. Dalším cílem je navrhnutí strategických doporučení, které vycházejí ze zjištěné strategie obchodní společnosti a předkládají návrhy na zlepšení.Abstract:
This thesis deals with strategic management, its individual components, strategic analysis and description of the strategy in the selected company. The main objective is to determine a strategy in the selected company. Another aim is to propose policy recommendations, which are based on established business strategy of the company and submit proposals for improvement.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/awqxn/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Reader: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu -
Strategic plan of company's expansion in regions of the Czech Republic
Jiří Novotný -
Strategic management and decision-making in hotel operation
Tomáš Pešťák -
Management and Controlling of SME-s
Dmitriy Krupin -
Management and controlling of SME's
Karina Saina -
Management and Controlling of SME-s
Tamila Mirkamalova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova