Marketingová podpora trhu hybridních vozů – Bc. Martina Mráčková
Bc. Martina Mráčková
Master's thesis
Marketingová podpora trhu hybridních vozů
Marketing support for the hybrid cars market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem životního prostředí a marketingu na trhu hybridních automobilů. První kapitola vychází z aspektů potřeb ochrany životního prostředí v současné době a zabývá se souvislostmi mezi hybridními automobily a životním prostředím. V druhé kapitole je řešena problematika vlivu marketingového prostředí na prodej hybridů. V této kapitole jsou zároveň navrhnuta některá řešení …moreAbstract:
The main focus of this master thesis is the connection between the environment and marketing through the market of hybrid cars. First chapter derives from the aspects of needs of protection of the environment at the present time and deals with the relation between hybrid cars and the environment. Second chapter covers the issue of the influence of marketing environment on the amount of sales of hybrid …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b3kb2/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv rodinného prostředí na životní styl adolescentů
Dominika ZEZULOVÁ -
Vliv sociálního prostředí na životní styl dospívajících dívek
Lada STUCHLÁ -
Životní styl dětí z vyloučeného prostředí
Věra ZAJPTOVÁ -
Životní styl ve vztahu k životnímu prostředí v regionu Carazo (Nikaragua)
Hana Lebánková -
Životní styl vysokoškolských studentů
Tomáš KŮRA -
Vliv rodinného prostředí na zdravý životní styl u žáků na 2. stupni ZŠ.
Jan DVOŘÁK -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková