Bc. Martina Mráčková

Master's thesis

Marketingová podpora trhu hybridních vozů

Marketing support for the hybrid cars market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem životního prostředí a marketingu na trhu hybridních automobilů. První kapitola vychází z aspektů potřeb ochrany životního prostředí v současné době a zabývá se souvislostmi mezi hybridními automobily a životním prostředím. V druhé kapitole je řešena problematika vlivu marketingového prostředí na prodej hybridů. V této kapitole jsou zároveň navrhnuta některá řešení …more
Abstract:
The main focus of this master thesis is the connection between the environment and marketing through the market of hybrid cars. First chapter derives from the aspects of needs of protection of the environment at the present time and deals with the relation between hybrid cars and the environment. Second chapter covers the issue of the influence of marketing environment on the amount of sales of hybrid …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2014
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní