Marketingový mix vybrané výrobní firmy – Ing. Veronika Fojtíková
Ing. Veronika Fojtíková
Diplomová práce
Marketingový mix vybrané výrobní firmy
Marketing mix of the concrete company
Anotace:
Práce analyzuje značku Bravo společnosti Isolit Bravo, s.r.o. a to zejména výrobků divize kuchyňských elektrospotřebičů. Zaměřuje se na analýzu marketingové činnosti a marketingového mixu společnosti, analýzu prvků značky a postavení značky na trhu. V této práci je také vyhodnocena letáková kampaň, která propagovala slevové akce značky Bravo. Hodnocení letákové kampaně proběhlo pomoci marketingového …víceAbstract:
This dissertation analyses brand of Isolit Bravo, Ltd. company in a connection with a division of kitchen electrical appliances. It is focused to a analysis of the trade marketing activities, analysis of particular elements and brand's market position. The hand-out campaign, which had been advertising sales of Bravo products, is evaluated here as well. The evaluation of the hand-out campaign was made …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x691u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
Barbora Šafaříková -
Consumers’ Power on the Internet. How they Express their Anger and its Consequences on the Brand Image.
Diana Rilscaia -
Influencer jako nástroj budování image značky
Tereza Malinová -
Influencer jako nástroj budování image značky
Filip Manert