Vliv asistenta pedagoga na klima třídy na základní škole – Martina MANIŠOVÁ
Martina MANIŠOVÁ
Bakalářská práce
Vliv asistenta pedagoga na klima třídy na základní škole
The Influence of Teaching Assistant on the Class Climate in Primary School
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu asistenta pedagoga na klima třídy na základní škole. Hlavním cílem bylo zjistit, jakým způsobem může asistent pedagoga klima třídy ovlivňovat. Práce se dělí na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se nachází základní poznatky související s tématem vlivu asistenta pedagoga na klima třídy na základní škole. Obsahuje tři podkapitoly …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the influence of the teacher's assistant on the classroom climate in the elementary school. The main goal was to find out how the teacher's assistant can influence the class climate. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. In the theoretical part there is basic knowledge to found which are related to the theme of teacher's assistant influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Kurková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MANIŠOVÁ, Martina. Vliv asistenta pedagoga na klima třídy na základní škole. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Asistent pedagoga ve školní družině z pohledu vychovatele
Eva Garšicová
Název
Vložil
Vloženo
Práva