MgA. Kamila NĚMCOVÁ

Master's thesis

Praktické část: 3D reklamní předmět\nl{} Teoretické část: Úloha 3D reklamních předmětů v globální reklamní kampani\nl{}

Charge of 3D advertising goods in global advertising campaign
Abstract:
Diplomová práce pojednává o úloze 3Dreklamních předmětů v reklamní kampani, jejich rozdělení dle účelu, charakteru, použití a druhu. Dále přibližuje nejčastěji používané 3D reklamní předměty a možnosti jejich úpravy z hlediska používaných technologií. Popisuje jak zvolit vhodný reklamní předmět. Na závěr mapuje současnou situaci ve 3D reklamě.
Abstract:
This dissertation is dealing with the role of 3D advertising goods in advertising campaign, their dividing according to their function, character, usage and category. The most frequently used 3D advertising goods and possibilities of their modification from the point of view of used technologies. Work describes how to choose the right advertising goods, at the end is outlined a present situation in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2006
Accessible from:: 18. 5. 2008
Identifier: 4335

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2006
  • Supervisor: prof. ak. soch. Pavel Škarka

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NĚMCOVÁ, Kamila. Praktické část: 3D reklamní předmět\nl{} Teoretické část: Úloha 3D reklamních předmětů v globální reklamní kampani\nl{} . Zlín, 2006. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Fine arts / Multimedia and design