Praktické část: 3D reklamní předmět\nl{} Teoretické část: Úloha 3D reklamních předmětů v globální reklamní kampani\nl{} – MgA. Kamila NĚMCOVÁ
MgA. Kamila NĚMCOVÁ
Master's thesis
Praktické část: 3D reklamní předmět\nl{} Teoretické část: Úloha 3D reklamních předmětů v globální reklamní kampani\nl{}
Charge of 3D advertising goods in global advertising campaign
Abstract:
Diplomová práce pojednává o úloze 3Dreklamních předmětů v reklamní kampani, jejich rozdělení dle účelu, charakteru, použití a druhu. Dále přibližuje nejčastěji používané 3D reklamní předměty a možnosti jejich úpravy z hlediska používaných technologií. Popisuje jak zvolit vhodný reklamní předmět. Na závěr mapuje současnou situaci ve 3D reklamě.Abstract:
This dissertation is dealing with the role of 3D advertising goods in advertising campaign, their dividing according to their function, character, usage and category. The most frequently used 3D advertising goods and possibilities of their modification from the point of view of used technologies. Work describes how to choose the right advertising goods, at the end is outlined a present situation in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2006
Accessible from:: 18. 5. 2008
Identifier:
4335
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMCOVÁ, Kamila. \textit{Praktické část: 3D reklamní předmět$\backslash$nl$\{\}$ Teoretické část: Úloha 3D reklamních předmětů v globální reklamní kampani$\backslash$nl$\{\}$}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/7bpt58/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NĚMCOVÁ, Kamila. Praktické část: 3D reklamní předmět\nl{} Teoretické část: Úloha 3D reklamních předmětů v globální reklamní kampani\nl{} . Zlín, 2006. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Fine arts / Multimedia and design
Theses on a related topic
-
Tvorba série 3D reklamních předmětů v rámci realizace autorské vizuální identity
Zuzana Hrušovská -
Analýza možností využití a efektů 3D reklamy
Martina Toufarová -
Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu
Milena HANŠOVÁ -
Public relations v divadle
Lenka Vahalová -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Anfisa Klokava -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Jan Krejčí