Praktické část: 3D reklamní předmět\nl{} Teoretické část: Úloha 3D reklamních předmětů v globální reklamní kampani\nl{} – MgA. Kamila NĚMCOVÁ
MgA. Kamila NĚMCOVÁ
Master's thesis
Praktické část: 3D reklamní předmět\nl{} Teoretické část: Úloha 3D reklamních předmětů v globální reklamní kampani\nl{}
Charge of 3D advertising goods in global advertising campaign
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o úloze 3Dreklamních předmětů v reklamní kampani, jejich rozdělení dle účelu, charakteru, použití a druhu. Dále přibližuje nejčastěji používané 3D reklamní předměty a možnosti jejich úpravy z hlediska používaných technologií. Popisuje jak zvolit vhodný reklamní předmět. Na závěr mapuje současnou situaci ve 3D reklamě.Abstract:
This dissertation is dealing with the role of 3D advertising goods in advertising campaign, their dividing according to their function, character, usage and category. The most frequently used 3D advertising goods and possibilities of their modification from the point of view of used technologies. Work describes how to choose the right advertising goods, at the end is outlined a present situation in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Zverejniť od: 18. 5. 2008
Identifikátor:
4335
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMCOVÁ, Kamila. \textit{Praktické část: 3D reklamní předmět$\backslash$nl$\{\}$ Teoretické část: Úloha 3D reklamních předmětů v globální reklamní kampani$\backslash$nl$\{\}$}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/7bpt58/.
Jak správně citovat práci
NĚMCOVÁ, Kamila. Praktické část: 3D reklamní předmět\nl{} Teoretické část: Úloha 3D reklamních předmětů v globální reklamní kampani\nl{} . Zlín, 2006. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Fine arts / Multimedia and design
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba série 3D reklamních předmětů v rámci realizace autorské vizuální identity
Zuzana Hrušovská -
Analýza možností využití a efektů 3D reklamy
Martina Toufarová -
Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu
Milena HANŠOVÁ -
Public relations v divadle
Lenka Vahalová -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Anfisa Klokava -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Jan Krejčí