Bezdomovectví z pohledu vysokoškolských studentů – Mgr. Markéta Banková
Mgr. Markéta Banková
Bakalářská práce
Bezdomovectví z pohledu vysokoškolských studentů
Homelessness from the perspective of university students
Anotace:
Bakalářská práce „Bezdomovectví z pohledu vysokoškolských studentů“ se zaměřuje na fenomén bezdomovectví a jeho vnímání studentů vysokých škol. Hlavním cílem je zjištění, jaký pohled mají studenti vysokých škol na problematiku bezdomovectví. V teoretické části se práce zabývá pojmem bezdomovec a bezdomovectví. Soustřeďuje se na tento fenomén včetně fází, forem a příčin bezdomovectví. Dále se práce …víceAbstract:
Thesis "Homelessness in terms of students' focuses on the phenomenon of homelessness and its perception of university students. The main objective is to find out what they view university students on the issue of homelessness. The theoretical part of the thesis deals with the concept of homeless and homelessness. It focuses on this phenomenon including phases, forms and causes of homelessness. Besides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b9ztt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Martin Stanoev, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Radim Šíp, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociálně pedagogické asistentství
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace volnočasových aktivit studentů Masarykovy university a studentů university ve Worcesteru
Nikola Krahulcová -
The British public opinion on Brexit since the 2016 EU referendum
Barbora Plucnarová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Translation Activism and Its Influence on Public Opinion
Kateřina MODRÁ -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Ondřej ZAPSKÝ