Nákupní chování zahraničních zákazníků internetového obchodu firmy VariCAD, spol. s r.o. – Bc. Hana Žáková
Bc. Hana Žáková
Diplomová práce
Nákupní chování zahraničních zákazníků internetového obchodu firmy VariCAD, spol. s r.o.
Foreign customers purchasing behavior in the VariCAD Ltd. online store
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku internetového obchodu, především na jeho obsahovou stránku, která je podrobena detailnějšímu zkoumání. Z různých úhlů kriticky nahlíží na skutečnosti, které by mohly mít dopad na celkovou spokojenost zákazníka při realizaci on-line nákupu a jeho postnákupní chování. Teoretická část se proto detailněji dále věnuje zejména tématice e-shopu v obecné rovině, …víceAbstract:
The thesis focuses on the issue of online store, especially on its content, which is subject to closer scrutiny. From different angles critically examines the facts which could have an impact on overall customer satisfaction during the implementation of on-line shoping and post-purchase behavior. The theoretical part further elaborately deals mostly with the topic of e-shop in general, specifies its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žáková, Hana. Nákupní chování zahraničních zákazníků internetového obchodu firmy VariCAD, spol. s r.o.. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Nákupní chování vybraných generací
Jan Machalica -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková